Sztana Ferenc Chef

Zala Springs Bistro chef

Bemutatjuk Feri segítőjét - Tóth Krisztián

2018. szeptember 27. 19:32 - ZalaSprings

krisz.jpeg

"1999-ben végeztem Keszthelyen és azóta a szakmában dolgozom. Egy közeli  ismerősöm szakács volt és nagyon megtetszett ez a pálya. Egyik családtagom se dolgozott vendéglátásban, én vagyok az első aki ebbe belekezdett, de nem bántam meg nagyon szeretem. Vannak húzós napok és elfáradunk, de amikor a vendég elégedett és ízlik neki a fogás amti mi készítettünk már megérte.

Kedvencem a magyar konyha így örülök, hogy a Zala Springs Bistroban a helyi ételeket ötvözzük a nemzetközi ételekkel.

Ferenccel nagyon sokat tervezünk és megpróbálunk tanácsokat adni egymásnak. Mivel én helyi vagyok és dolgoztam Zalaszentgróton 11 évig, közel kerültem a zalai konyhához és tudok segíteni az ízekben és receptekben. Igyekszünk folyamatosan fejlődni és olyan ételeket megalkotni, feleleveníteni ami arra készteti a vendégeinket, hogy az ország bármelyik pontjáról eljöjjenek hozzánk mert ilyet csak mi tudunk.
 

Az a tervünk, hogy egy olyan konyhát működtessünk, ami a környék egyik legjobbja és ahova Magyarország egész területéről szívesen ellátogatnak, hogy kipróbálják a zalai ízeket. Az egész csapat a szívén hordja a bisztrót és büszkék vagyunk arra, hogy itt dolgozunk ezen a gyönyörű helyen, ami számos lehetőséget rejt."

 

Krisztián egyben a Zala Springs Golf Resort egyik kedvenc fotósa, és a Facebookon és egyéb oldalakon látott képek egy részét ő készítette. Mint például ezeket.

b1_3.JPG

h81a6578.jpg

dscn1766_masolata.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztanaferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr2614265869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása