Sztana Ferenc Chef

Zala Springs Bistro chef

Egy pár szó magamról

2018. augusztus 14. 10:14 - ZalaSprings

sztanaferenc.jpg

A családom nagy része vendéglátós, a szüleim mestercukrászok és a nagymamám is szakács volt, így nagyjából ebbe nőttem bele.

Budapesten végeztem 2002-ben és azóta folyamatosan a szakmában vagyok, így körülbelül 16 éve. A feleségem csábított le Zalába, így az igazi zalai konyhát is általa ismertem meg.

Legszívesebben egyszerű, letisztult ételeket készítek. Szerintem a legtöbben a gyermekkori ízeket keresik, amelyek általában nem bonyolult ételek. Szeretek visszanyúlni a nagymamák receptjeihez és azokat egy kicsit modernizálni, hogy a mai kornak megfelelőek legyenek és el lehessen készíteni a mai konyhai technológiákkal. Egyébként az én kedvenc ételem is egy hagyományos étel, a nagymamám töltött káposztája, amit azóta sem sikerült leutánoznom. A kedvenc konyhám pedig a modern bisztró konyha, meg kell találni a nemzetközileg is kedvelt ételeket, de bemutatni a magyar, azon belül pedig a zalai konyhát.

2.jpg

És hogy az igazi Zalát, hogy mutatom be? Megkerestem a helyi gazdákat és termelőket, akik egy konstans minőséget hoznak nekünk, tehát folyamatosan jó termékük van és igazi zala megyei alapanyagokat használok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sztanaferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr4214179943
süti beállítások módosítása